helgen :)

Helgen har varit toppen! Precis vad jag behövde :) Har inte känt mig toppen på hela veckan! 
Men nu så! 
Det började i Fredags med att jag och 3 tjejer till vart inkallade på möte med gruppcheferna , Där sa det att vi 4 inte längre bara kommer sitt och sälja för Vattenfall utan vi ska också när det behövs sälja för Folksam! Där ska vi sälja påläggs försäkringar till befintliga kunder på Folksam! 
Blir nog as nice! Man kanske kan hoppas på att man kan få heltids tjänst där! :) Det är vore ju toppen för det är ju på samma företag :)
Så fredagen bestod utav utbildning hela dagen! ( fortsättning mån-tis och kanske ons) 

Efter jobbet så hämtade baby mig! Och vi åkte till Kumla och åt pizza :) Mums<3 sen vart det myskväll :) Gick och la oss jätte tidigt ! :D Sköönt!

På lördagen så satt vi och kollade på Netonnet.se och bara kickade lite efter nån bra ny dator som jag kunde köpa nån gång! Sen hittade vi en jätte bra dator som det visade sig att jag hade råd med! Så då drog vi in till Örebro och köpte den :D NIIIICEE!

Så nu är man stolt ägare till en ny dator! Inte en dag försent :P

Så på lördagen vart det mest att fixa med datorn! Men på kvällen så kollade jag och baby på Terminator Salvation :D Den var bra! 

Idag är det söndag! Så det blir väl att inte göra så mkt! ska följa med Mamma och Rulle ( Mammas sambo) in till Willys och storhandla :) Sen blir det också att städ lite ! :)

Nu ska jag kolla lite på Cougar Town :D 

Tack älsklingen för att du är så snäll och hjälper mig fixa med datorn trots att du var sjuk! :) Jag älskar dig mest i hela världen<3 Krya på dig :* Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0