tis-ons

Igår var man sjuk :( Orkade knappt gå upp ur sängen! Att ens gå ner till köket och äta frukost kändes som värsta gympa passet! Hade ont i magen, mådde illa, ont i halsen och var orkeslösa ! :/ Så det blev att bara stanna hemma och inte göra nått på hela dagen!
Fick tillochmed hoppa över jobbet :(:( Kändes ju inte bra!
+ att det snöade igår! Det kändes inte heller så jäkla roligt! :/
Men idag så mår jag mycket bättre! Det enda som som är kvar från igår är att jag har ont  i halsen ! Men sånt finns det ju halstabletter mot! Så det kommer nog bli en bra dag idag :D

Har precis vaknat och dragit upp rullgardinen :) Kändes lite roligare att kolla ut idag när solen skiner än vad det var i går när man kollade ut och det snöade typ hela dagen !
Idag blir det att gå runt här och slöa halva dagen! Sen åka till Hallsberg och kopiera betygen och skicka in dom till Antagningen . Jag har sökt 2 utbildningar på Örebro Universitet, 1 Behandlingsassistent och 2 Socionom !
Det jag helst vill läsa är nummer 1 :D Så vi får väl sen !
Nu ska jag gå och äta frukost och kolla på Smallville ! :)

Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0