9/8 Måndag

Idag blev det först att äta frukost med tjejerna på God Smak! Sen vart det att vinka av Elinor på tågstationen ! Var lite tråkigt men jag ska snart åka till henne och hälsa på :D <3
Sen vart det hem till Sandra och spela kort med henne och Emma!
Sen vart det hem och äta lite mat sen åka till jobbet!  Trodde att dagen skulle bli jätte jätte seg, men den gick förvånansvärt fort! Gjorde mitt mål så är nöjd! '
Nu sitter jag och dricker Tropisk juice och kolla på Smallville :D Ska nog faktiskt sova snart! Men det är så svårt att sova utan min älskling här hos mig! :(  Men en dag, förhoppningsvis snart så kommer vi bo ihop och då får jag sova bredvid dig jämt :D<3

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och är väldigt stolt över dig<3 Många kyssar till min älskade Dagge<3
Nu ska jag kolla på ett till Smallville och sen sova! 

Good night<3 And bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0