5-6/6 Helgen

Helgen har varit helt okej bra! Ifredags vart det som sagt shopping och grillning med familjen! :)
På kvällen så satt jag och baby och kollade på tv och spelade fråge sports spel!  Och jag vann!!! :D hehe
Sen vart det att kolla på film , kommer inte ihåg vad den hette för både jag och älsk somnade i soffan :) Det var mys<3

I lördags vart det att inte göra så mkt, var hos mamma en sväng medans älsk var i Ånnaboda och kollade på bilar! :P

Men på senare vart det att åka till Älsk ! Men var inte där så länge för man var chaffis på ett bröllop och vid 22,30 var det dags att åka och köra lite :P 

Sen vart det hem och sova! Vid nio igen vart det att åka och vara lite chaffis igen :)  Fast den här gången kördes det mest grejer så har sprungit jätte många gånger i en mördar trapp :P Så  nu har jag träningsvärk :P

Sen när jag kom hem vid 18 var jag helt slut :P Vart bara att ligga i älsk soffa och kolla på tv :D

Idag blir det att färga syrrans hår och sen kanske gymma och jag hinner det! 


Tack baby för att du gör mig till en bättre människa<3  Du ska veta att jag älskar dig och bara dig<3  
Och jag är så lycklig att få vara din<3  Du är mitt allt<3  Många kyssar till den bästa killen som finns Dagge<3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0