Lördag och Söndag!

I Lördags vart det att grilla hos malin! :) Vi drack vin och cider och bara hade det toppen!

Vaknade på söndagen ganska trött och seg :P Så jag och malin kollade på film ett tag sen vart det att bege sig ut på en 2km lång promenad där baby mötte mig så åkte vi hem till honom och gjorde typ ingenting :D Sen lite senare på kvällen vart det att åka hem till pappa för att hämta lite kläder! Så åkte jag och lillasyster till Fågelsjön och jag badade ute för första gången i år :D Det var riktigt skönt!
Sen vart det hem till baby och äta pizza och sova :D

Nu var det måndag igen! Snart dags att åka till jobbet ! Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar sen har jag SEMESTER
visserligen bara i två veckor men skönt ändå :D


Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0