2/3 typ en vanlig tisdag!

Idag har jag varit duktig och sökt sommar jobb :) Eller jag har ringt och pratat med en del ställen sen ska jag alla ställena på måndag och presentera mig! :D
Går ju på jobb garanti för unga nu så måste ju börja anstränga mig lite mer igen ;D
Skönt att få in lite pengar igen, började bli lite kris nu
Som tur är så har jag ju jobbat en del på sista tiden så får ju in lite sånna pengar !
Fast jag har fortfarande inte fått den lönen som jag skulle ha fått den 25/2 så måste ringa chefen i morgon och se vad som har hänt och när jag ska få den!!

Idag har jag också varit duktig och lagat mat ;D Det blev makaroni låda :D Den vart helt okej bra :)

****
Kollar nu på Couger town. Nu fast har visserligen redan sett alla avsnitt som jag kunde hitta på tpb! Orkade inte vänta på att det skulle börja på tv :P
Såg på "dating in the dark " förut ! Det var skiit rolig att se folk snubbla omkring i mörkret :P
Jag skulle typ slå ihjäl mig!

****
Imorgon blir det att åka på jobb garantin och sen får vi se vad som händer :D<3 
Kanske skulle ge sig ut på en promenad nu när det är fint väder , typ!
Ahaja det här på räcka för idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0