3/3 del 2 :)

Det var en soft dag på jobb garantin!
Vi fick kolla på påhittade CVn och personliga och se vad som var bra och dåligt med dom! Sen kollade jag på platsbanken men hittade inga passande jobb! That´s that!

****

Sen när jag kom hem så kollade jag bara på TV och satt vid datorn ! Men helt plötsligt så fick jag as ont i huvudet , magen och började frysa som om det var 1000 minus grader här :S Så jag la mig i sängen och drog upp täcket ! Jag somnade på typ 30 sekunder!
Vet i fan vad det var som hände men efter att ha sovit i 30 min så mådde jag bra igen! Jätte knepigt! Men men

Pappa , jag och barbro åkte in till Biltema  och köpte en del till pappas bil och nya torkare till  min bil;D Och så åkte vi till Marieberg och tog en fika :)

Efter det så åkte vi till farmor och farfar för att hämta min bil! Men vi stannade där och pratade en stund! Så kom inte hem förens nu ! :)

Så nu sitter jag hemma och väntar på Dagge och knaprar alvedon mot huvud/ nack värken jag fick nyss!
****
Imorgon är det dags för jobb garantin igen! Blir nog bra :)


Pusshej<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0