3/3 Godmorgon :)

Har precis vaknat :) Måste snart gå och göra mig i ordning för jobbgarantin!
Har ingen aning om vad vi ska göra idag eller vad vi ska göra typ nånsin :S
För när jag kom dit för första gången i Måndags så sa gruppledaren ( eller vad man ska kalla han för ) att han inte visste vad han skulle presentera eller prata om utan att vi fick ställa frågor om vi ville veta nått om vad vi skulle göra och vad det var för ställe vi va på!
Det tyckte jag var lite dåligt! Hade ju känts bra om man kunde ha fått lite info om var vi var och vad vi skulle göra!
Det är många som i min omgivning som har har frågat av jag får göra på dagarna när jag går på jobbgarantin och jag vet typ inte!
Ahja är iallafall lite positivt att det är fint väder ute :) Solen håller på att titta fram! Blir nog en fin dag idag!
Men men nu måste jag gå !
Hörs nog sen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0