5/3 bra början men ruttet slut!

Dagen började as bra med att åka med Sandra in till Jobb garantin!  Vi kollade upp lite om olika studie alternativ och sånt ! Sen spelade vi TP i typ 1-2 timmar ;D Det var mycket skoj! jag kom på dela 1 plats med några andra :)
Sen åkte jag hem och åt lite !
Och planen var att jag skulle åka till Malin och hälsa på henne några timmar! Men så upptäckte jag att jag fortfarande inte hade fått nån lön ännu ! Så jag ringde till chefen och han sa att han skulle ringa till hon som  har hand om lön överföringar och sånt! Sen sa han att han skulle ringa upp mig och berätta ! Så jag väntade från 15.20 typ och fram tills nu!

Och han har fortfarande inte ringt!! :@ Så  jävla dålig stil!  Det är ju över en vecka sen jag skulle ha fått lönen! Och gång på gång säger han samma sak, " Jag fixar det" , " jag ringer upp dig senare" ( men ringer inte upp) eller " Har jag fått dina tider? " ( Dom skickade jag den 20/1 typ, Det är bara 7 timmar som ska läggas till)

Det jobbiga är också att jag har en Teila räkning som jag skulle ha betalt söndag den 26, Men när jag inte hade fått några pengar på Måndagen så fick pappa betala den!

Blir så irriterad! Så jobbigt att behöva tjata 1000000 gånger i veckan för att få pengarna som jag har slitit och jobbat as mycket för att få!  :@
Kul sätt att spendera en fredag kväll på att sitta hemma ,nog för att det kan vara skönt att vara själv lite , men det är ju jobbigt att sitta och vara irriterad!

Men men, är lite nöjd just nu! Mamma bjöd mig på en pizza som lite plåster på såren :) Tack Mamma <3

Så nu sitter jag här och slöar! Blir kanske att sova snart! Ska hämta Dagge från krogen typ kl 02.!

Pusshej<3

BTW!

Voltaire -
Death Death (Devil Devil Evil Evil Songs

The pastor said "son here you are
Won't you please take this guitar
Sing dearly departed Granny one last song"

And I sang death death 
devil devil devil devil 
evil evil evil evil songs
Hell you know that's how I get along

The world is full of tragedies
So how can it be wrong?
Singing death death death death
Devil devil evil evil songs

Well I was shopping at Hot Topic
And I was walking out the door
When two dumb jocks came up to me
They said "Hey fag it ain't Halloween"
And they kicked my lipstick to the floor

And I sang death death 
devil devil devil devil 
evil evil evil evil songs
Hell you know that's how I get along

The world is full of idiots
So how can it be wrong?
Singing death death death death
Devil devil evil evil songs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0