Bra dag :)

Dagen har varit helt okej bra! 
Vart mycket mer utvilad under helgen! Var mest med Älskligen! :) Jätte mysigt ! :* Jag älskar dig Dagge<3

Men idag så vart det först jobb garantin! Sen hem och mest slapp! Men har fått endel bra/positiva "besked" om lite sommarjobbs möjligheter! :) Så håll tummarna för mig plz? :D

Och så har jag bestämt mig för att motioner mer på dagarna! Har ju massa tid att slå ihjäl så varför inte göra det på träning liksom! 
Nu börjar det ju bli varmare ute så kan ju försöka få igång på konditionen igen :D
Ledig från jobbgarantin i morgon! 
Så då blir det först lite hemma träning, sen möte om ev praktik!
efter det Marieberg med Camilla! För att fixa lite till festen på fredag! ;D
Nu ska jag bara kolla lite på tv och snart sova :D

Nomy- You better die young!
"Hey little girl on your way to class
Loved by all cause you got that ass
cutest eyes and the greatest smile
for a year for a time for a little while

Somebody told me that you got old
looking for someone thats made of gold
Hey little girl on your way to class
In a year they'll be gone cause you are an ass

no one's gonna love you when you're old
Thats what they told you better stay young baby
No one's gonna care when you are gone
So if you're done you better die young baby"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0