Bra skit fan! :)

Jaha då var det måndag igen!
Började med jobbgaranti som vanligt, mötte Sandra vid Skyllbergsvallen för lite samåkning till Askersund! Man måste ju tänka lite på miljön vettu! :) Duktiga vi är! :D
Efter jobbgarantin vart det att åka till Hallsberg och träffa UNDERBARA Elinor för en fika på God smak!
Alltid lika trevligt! Var lääänge sen vi träffades så det var mycket att prata om!  :)
Efter det så var jag duktig och köpte frimärken till breven jag skulle posta! Egentligen borde kanske ha posta breven i fredags men men nu är det gjort iallfall :D'
Fast dagen har inte bara varit bra! Nog för att det var as najs att få träffa Elinor så är jag fortfarande trött i princip
hela dagarna! Vet inte var det är! Har ju hållt på sen i fredags! Och i Söndags så började jag också må illa! Det har jag gjort större delen av dagen också :S
Så i morgon blir det att ringa till Vårdcentralen  och höra vad det kan vara :S
Har ju haft dåligt järnvärde i blodet förut men då mådde jag inte illa , känns ibland som om jag ska spy :\ Inte najs alls! :(
För det är inte det att jag har sovit dåligt! Sover allt emellan 9-6½ timmar varje natt typ! 
Och jag brukar klara mig med typ 5-6 timmars sömn per natt!
Men men nu så får det räcka för idag! 
Nu blir det mer Dexter<3 :) Me liiike!  ^^


Godnatt and peace out!<3
BTW ! Så saknar jag redan min älskade Dagge<3 Fast vi sågs igår ! Men man kan aldrig få för mycket av sin kärlek! 
Älskar dig Daniel Karlsson<3 :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men SNART kommer jag till Hallsberg & stannar ett tag :D <3 Yeeeeeeeeeeeees!

2010-03-24 @ 08:06:21
URL: http://elinorlindahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: JAAAAAA<3<3 UNDERBART!

2010-03-24 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0