fredag :)

Jaha nu var det fredag igen :) Häligt värre!

Men i onsdagen var inte helt lika kul :/ Jag åkte till Dagge på kvällen och när jag var på väg dit så körde jag på en stackars hare! Eller den sprang rakt in i vänster framhjul! Jag hann inte ens reagera! Men som tur var så dog den på en gång, så den slapp lida iallafall!
Och i Torsdag så var jag på vårdcentralen och kollade varför jag är så trött hela tiden! Men de kunde inte se vad som var fel! Så vi ska vänta tills på måndag och sen om det inte har blivit bättre då så skulle jag komma tillbaka och så
skulle det väl ta massa tester! Men jag tror jag slipper det! Börjar kännas bättre redan nu :D
Men inatt så sov jag hos älskligen<3 ! Kan ju inte göra annat än sova bra bredvid sin älskling<3 :)
Idag ska jag ringa till Af och städa lite :D Sen ikväll blir det nog mys med Älsk<3:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0