Lördag och söndag :)

LÖRDAG :)
var med in till Biltema och Jula med Älsk för att han skulle köpa lite saker till bilen!
Sen vart det hem till Mamma. :) Dagge fixade med bilen och jag satt vi datorn och tvn ;D
På kvällen blev det tacos och myspys framför tv! Somnade as tidigt! Men det var ju bra med tanke på att jag var tvungen att gå upp ganska tidigt för att åka  till Askersund för att spela innebandy ;D

SÖNDAG :)
Vaknade upp bredvid älsklingen:)  Alltid lika underbart! Längtar tills man kan få göra det varje dag! <3
Idag blev det Innebandy match för första gången på typ 6 månader! Och jag var nervös på ett ganska bra sätt för första gången på typ 6-7 år !
Tyvärr så förlorade vi matchen men alla kämpade och spelade jätte bra! Jag fick jätte mycket stöd från alla och det kändes faktiskt jätte bra och gjorde så att jag inte var lika nervös! Så kände mig jätte inne i laget och det var kul att spela, fast det är ju alltid roligare att vinna!
Nu sitter jag bara framför datorn och kollar på tv! Är lite seg! ;D
Och spänd inför morgon dagen ;D Ska iväg till Hallsberg och Kumla och lämna in Cvn till sommar jobb ;D Så nu jälvar måste ni hålla tummarna för mig<3 ;D
Pusshej<3
BTW !! Måste ringa och tjata på chefen i morgon igen! Yeah eller inte! :/:/


http://www.onodiginformation.se/ ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0