Tisadag och onsdag!

I går blev det att åka till Marieberg med Malin och Camilla :)
Jag var duktig och köpte bara en sak som jag verkligen behövde!  En hålsalgare :P haha!
Efter Marieberg så åkte vi hem till Malin och jag färgade håret på både Malin och Camilla!

Sen åkte jag bara hem och tog det lugnt hela kvällen!
Mår forftarande inge bra, :/  Är fortfarande trött jämt,mår lite illa ibland och är yr ibland!
Så nu är det Onsdag!
Nu på morgonen ska jag ringa till vårdcentralen först och se om man ska boka en tid för att kolla vad det är, om det är nått dom kan göra nått åt!
Sen är det jobbgarantn som gäller!
Men nu ska jag gå och göra mig i ordning och snart ringa!
Hejdå<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

usch då, låter inge vidare... Hoppas du blir bättre snart :)

2010-03-24 @ 08:02:24
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0