Veckan :)

Tisdag!
Idag  var jag ledig från jobb garantin! Men det vart att leta efter några jobb ! Gick sådär. på eftermiddagen vart det Marieberg med Malin :)
Hittade lite snygga grejer :)


Randig tunika med och utan det nya bältet! :)



Grå tunika med och utan bälte :D



Bältet :D

Köpte även lite smink och ett par målvakts handskar! :)



Onsdag :D

Idag var det först jobbgarantin sen match i Västerås! Gick inte så bra, förlorade och skadade foten :/ Men men  kom hem kl 00.30 ! Somnade så fort jag kom upp till sängen. Var så skönt så  :D

Tordag!
Vart att gå på jobb mässan med jobb garantin gruppen!  var inte så skönt för foten! Och så var det inte så mycket att se på mässan! Det var mest jobbcoaht företag!  Så det sög ju! Och så vart det en JÄTTE kris på kvällen! Min mobil tog slut på batteri! Så när jag skulle ladda mobilen så var laddaren borta :S Så jag tyckte jag var smart när jag kom på att jag kunde ta min gamla mobil! Men när jag skulle slå in pinkoden så kom jag inte ihåg vad jag hade för kod :S:S:S


Fredag!
Vart först att jobbgarant! sen åkte jag och besiktade pappas bil! Efter det åkte jag till mamma som följde med mig till marieberg för att fixa en ny pinkod! :D
På kvällen vart det att kolla på film med Älskligen , Camilla och Mats :D

Lördag :)
Idag vart det först att vara matchvärd i Askersund på herranas match! Sen hem till pappa och hittade massa gamla foton ! Det var lite kul att kolla på :D

Sen vart det hem till Mamma och vara med Älskligen :) Har hjälpt älskligen och bytt ojla på bilen :D
Nu ska vi laga lite mat och och åka och köpa godis :D

Myskväll<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0