lång ledigt :D

Ahhh har varit ledig sen i torsdag :D Det har varit så skönt!
Så på onsdagen efter jobbet så vart det bara hem och vila! Kändes som om min hjärna skulle sprängas eftersom av de 5 timmar jag jobbar så var 3½ timme utbildning. Så var ganska sliten när jag kom hem!
På kvällen/natten vart det att hämta älsklingen och hans kompisar från krogen!
Sen på torsdagen vart det att färga mitt hår! Väldigt behövligt :)  Sen resten av dagen vart det bara att slappa med
älsklingen<3 :) 

fredagen vart det förs att  åka till Marieberg med Camilla för att köpa ett par skor, Kunde inte bestämma mig för vilka jag skulle köpa, men funderar på dom :
Får åka och leta lite till någon annan dag :D
Sen på kvällen vart det bio med Dagge<3  Vi såg Iron man 2, Kan ju säga att den var mycket mycket bättre än 1an :D  Efter bio vart det att åka och träffa dagges kompisar på Max :D

lördagen vart det först att inte göra något , var hos mamma och bara tog det lugnt!
Men på kvällen vart det att grilla med lite kompisar hemma hos pappa :D Det var mycket trevligt. Vi grillade , spelade kubb och kollade på lite film :D
När jag vaknade upp på söndagen kändes det som om någon hade slagit mig med en slägga 1000 gånger i huvudet!  Jag orkade inte göra något på hela dagen :S 
jag bara sov och  kollade på film hela dagen :( 

Men i morse när jag vaknade upp så mådde jag mycket bättre :D Har bara ganska ont i halsen! 

Nu blir det att inte göra så mycket , men senare blir det att jobba :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0