19/11 Äntligen Fredag! :D

yeah äntligen freeeeeeedag! :D

Igår var en sjukt bra dag! Var på så himla bra humör! :D Allt gick så himla bra!
Så jag hoppas på den här dagen blir lika bra! Fast den börjar ju inte så himla bra! Igår kväll så fick jag helt plötsligt ont på ena sidan av halsen :S Det har blivit llite lite bättre i natt!  Det gör ont så fört jag sväljer och pratar!  Får hoppas att det går över för idag ska man jobba sin första fredag :D Jobbar 10.30-19.00!
Kommer nog bli bra! :D

btw jag vart väckt av sotarns nyss! Jag visste ju att han skulle komma men när han knackade på fick jag för mig , eftersom det var så mörkt ( Inte så konstigt när man han dragit ner rullgardinen och dörren är stäng) Så jag fattade inte helt vad som hände! :P Men det var bra till slut :D


Nu blir det att äta lite frukost och  snart göra mig i ordning! :D
Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0