Vecka 45 :)

Har inte fått för mig att blogga på hela veckan så  nu kommer det ett stort inlägg för delar av veckan istället :D
I tisdags så åkte jag och sandra in till Örebro för att gå på utblidnings mässan på Conventum! :D
Fast vi gick bara ett par varv sen kom vi på att det sög så då åkte vi hem till sandra och lagade mat, spelade kort och satt vi datorn :P

Så här kan det se ut när sandra " sitter" vid datorn :P

Sen efter det vart det iväg till jobbet :D

I Torsdags så blev det att åka hem tidiare från jobbet för att jag var typ sjuk :( så det vart ingen träning heller ! :(
Som tur va mådde jag bättre efter att sovit halva kvällen och hela natten :D
På Fredagen vart det att åka till marieberg med Sandra för att köpa lite kläder och farsdag presenter :D
Vi köpte även en krabba till Sandra lilla syster som fyllde år ! Vi döpte han till Herbert :P

Typ så såg han ut :D

Senare på kvällen vart det att gå på bio med Dagge<3 :D Vi såg Unstoppable :D
Den var helt okej bra!


Nu blir det att åka till Askersund :D

Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0