12/10 Tisdag och 13/10 Onsdag

Igår Tisdag så kollade jag ut genom köks fönstret och så Murre våran en katt som har varit borta typ sen Juni! Snacka om glad jag blev när jag såg honom! :)   
Han kom in och åt , sov och gosade :D
Onsdag
Idag har jag och Maxilillian var hos veterinären och kastrerade , id märkte och vaccinerade honom! 
Egentligen är det inte våran katt , det är en vild katt som började komma till oss i början av sommarn när vi ställde ut kattmat och våran andra två katter! 
Maximillian och Murre kommer inte riktigt överens ännu , eftersom de båda är/var okastreade. 
Så idag skulle jag åka och kastrera båda men  jag fick bara ta på maximillian.
Vi får ta Murre en annan dag!  

Jag ringde till Kattakuten i Skyllberg som är ett katt hem som tar hand om vilda katter igår så de sa att om vi åker och kastrerade , id märker och vaccinerade Maximillian så betalar de för det! 
Det var jätte snällt :D
Just nu så ligger han i en kattbur och håller på att vakna upp efter sitt möte med veterinären :D
Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0