1/9 Onsdag

Som Sandra påpekade nyligen har jag varit jätte dålig på att uppdatera min blogg! Så det är dags att göra det nu :)
Idag är det onsdag och jag funderar på vad jag ska göra förutom att jobba senare i eftermiddag! 
Jag hade tänkt att gå ut och gå en sväng men det är ju så piss dålig väder! Jag måste bara fråga : VART FAN TOG SOMMAREN VÄGEN? :O:O Den bara försvann! :(  Nu är det ju typ liksom höst!
Just nu sitter jag i sängen med en filt över mig och kollar på Jerry Springer :D Och Lotta ( den ena kattungen ) ligger bredvid mig och spinner :D

btw för några helger sen åkte jag , pappa , barbro , farmor och farfar till västkusten ! Så tänkte lägga upp lite bilder från den helgen! :D
Bye<3
Jag och pappa :D<3
Det blåste en hel del :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra! Nu kan jag hålla på dej =P

2010-09-01 @ 15:38:10
Postat av: Bus

Haha:P gör det :P

2010-09-02 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0