24/9 Fredag :)

Skönt att det är helg igen! :)

Just nu sitter jag hemma hos Dagge och slö kollar lite på tv och lyssnar på den skönaste låten nånsin =
Waka Waka med Shakria
( http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0&ob=av3e )
Den är så jäkla bra! :) Blir glad och pepp när man hör den!

Igår blev det först jobb sen träning! :)  Träningen gick toppen! Känns som att det kommer kunna bli en toppen säsong iår! :D  På söndag är det ju SERIEPERMIÄR :D Ska bli skit kul och jag är redan peppad som bara den! :D

Snart så kommer mamma hit och vi ska gå ut och gå med Elsa ( dagges familjs hund )
Jag tycker att det är så segt att gå själv så då kom jag på att mamma kunde komma hit och göra mig sällskap. :)

Sen blir det att åka till Marieberg , jag måste köpa en ny jacka , skor , persenter till mamma och pappa och eventuellt till lilla syster också! 

Men nu ska jag nog kolla lite på tv och städa lite ! :D


Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0