Helgen :)

I fredags vart det att först åka ner till Laxå för att umgås med Lollo en sväng sen vart det att åka till Marieberg och shoppa med Malin :)
Sen vart det hem och vara med älsklingen! Vi åt taco och kollade på tv! Vart att sova tidigt för båda var jätte trötta! :P
I Lördags blev det att åka in till Marieberg med Dagge för att köpa en ny data mus eftersom Fia hade tuggat sönder sladden på min förra! 
Men det vart inte att köpa någon data mus det blev en Xbox 360 Slim istället :D 

Jag köpte även med Lego Star wars :D
Sen så köpte jag också med en extra dosa och då fick man med Fable 2 och Halo :D
Så det resten av lördagen bestod av att spela Fable 2 , äta pizza och kramas med Dagge<3

I Söndags blev det att spela med Fable och även en del Lego Star wars också :D 

Jag följde även med mamma och stor handlade och hämtade pappas bil !

Min bil är fortfarande på lagning! Fast den kanske blir klar denna vecka eller nästa vecka ! tror jag :P

Jag bogserade även för första gången i söndags :P  Fick åka och bogsera älsklingens bil för den stannade när han var på väg hem!
Helgen har med andra ord varit as bra :D <3 

Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0