fredagen fortsätter :)

Ja då va det nästan kväll eller ska man säga sen eftermiddag? Ahja det är väl en smaksak antar jag :P

Känner att jag har varit rikigt duktig idag :P
Har varit och simmat med Sandra i Allébadet .. det vart att motions simma ett tag sen vart det att bara slappa lite i ute poolen :D Riktigt härligt!

Efter simningen vart det att åka hem och städa.. så tråkigt men väl behövligt! :P Så är det att vara "vuxen" det är en hel del måsten överallt!   :P  Men det finns ju ganska många fördelar med att vara vuxen också måste jag säga :D

Om en lite stund vankas det mat och film med min älskling! :) <3 Fredagsmys är ju ett måste ibland! :D
Man måste ju vila efter jobbveckan :D



Fia chillar på eget vis :P ( gammal bild)


Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0