Gråa söndag!

Känns som om det är en slappar söndag idag. Det regnar och är helt grått ute! Men det gör inte mig så mkt, det kan vara riktigt skönt att inte känna att man måste göra massa saker bara för att det är fint väder! :)

Igår va det tanken att vi skulle va ett gäng som gick ut men det blir ju aldrig som man tänker sig :P Så i till slut blev det  bara jag och Sandra som drog in till Örebro och satte oss på Liquid och bara pratade och hade det bra!  Sen gick vi vidare till strömpis men där va det tydligen 25 års gräns på Lördagar :/ Så vi drog till Frimis och där va det som tur va 20 ;)

Men först när vi kom in där så va det helt dött! Kändes som att 50% av alla som va där va personal! :P Som tur vart det ju lite mer drag efter en stund! :D
Så jag hade en toppen bra kväll!  <3

Idag blev det inte så värst mycket sovmorgon eftersom man va tvungen  att ge sig upp och tvätta!
Senare vet jag inte vad som kommer hända men det märks väl :P

Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0