måndag morgon!

Jaha då va det måndag morgon igen! Undra va denna vecka har att erbjuda?  Förhoppningsvis nått bra iallafall:)
Får väl se om man får jobba nått idag eller inte.. Om inte så blir det nog att åka ut till pappa en sväng och hjälpa till att fixa lite med rummen som måste göras.

Igår vid 15 så ringde det på min mobil, då va det pappa som ringde och fråga om jag vill komma ut och äta middag! Klart man ville :)  Efter middagen så hjälpte jag till att flytta lite möbler och sen så skaffade vi en facebook åt pappa :D

Ahja kort och gått så har hela helgen varit jätte bra :D

Nu ska jag nog bara slappa och kolla på tv , trotts allt så är ju kl bara 07:00 så tror det inte det gör så mkt om jag är lite lat :P

hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0