Onsdag :)

Jaha då va det redan onsdag.. Känns som den här veckan har gått fort! :D Började ju jobba i måndags igen. Det är faktiskt tror det eller ej skönt att vara tillbaka och jobba :D
Är på Ormesta förskola denna vecka också! Det är jätte kul att återigen vara tillbaka där. :) Alla är så himla snälla och trevliga! :D

Fast denna dag har varit välidigt seg... Jag jobbade bara 8.30-13.15 men det känns som jag jobbade typ 12 timmar för tiden gick så hiiiiimla långsamt.. Men men så är det ibland! Speciellet när det är så tråkigt väder , Det bara regnar och regnar :/

Just nu sitter jag bara och kollar på tv och äter " mellenmål" ! Det blev morots-och paprika stavar med lite hemma gjord dipp! :D riktigt bra!

Fast jag måste visserligen laga mat sen eftersom jag måste äta nått innan jag åker in mot Askersund för att träna innebandy! :D  Det är andra träningen för säsongen! :) Det är riktigt skoj att vara igång igen!:)

Ahja det va de, nu ska jag bara slappa lite  :)


Ha det gött! Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0