Söndag 22/1

Fy skäms på mig! Jag MÅSTE ta mig i kragen och börja blogga mer igen!
Från och med nu! :P

Helgen som varit..
I fredags efter min sista jobb dag på Reffekt så åkte jag hem till Älsklingen för att bara mysa och kolla på tv! :)
Sen i lördags morgon vart det att åka ner på Hallsberg och fika med Ellen, Emma och Cilla! :D Senare blev det att åka till marieberg för att köpa en ny elsladd till min GPS eftersom jag , duktig som jag är lyckades paja min gamla ! Måste ju ha min gps nu när jag kommer åka runt till olika förskolor för att jobba! Skulle ALDRIG hitta utan min kära gps!  Sen på kvällen vart det Avskedsfest i Örebro för min gamla chef! :)  Det va as kul!! Vi åt god mat , spelade pratmakarna , pratade och bara hade det bra! :)

I Dag har jag varit med Dagge en stund på morgonen<3 :) Sen har jag bara kollat på serier och packat! :) Åkte från mamma till pappa ! :) Så nu blir det att bo hos pappa några dagar !:)


Just nu  kollar jag på handboll! :) Sverige-Kroatien:) Just nu står det 11-10 efter 21 min!

Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0