usch....

fy fan vad jag är dålig på att hålla bloggen igång! :(
Men men nu ska jag väl göra ett nytt försöka att få igång den igen... Vet att jag har sagt det förut men ...

jaha Torsdag idag då, gu vad veckorna går fort!  Har än sålängen bara jobbat två dagar denna vecka :D
Va ledig i går och verkar som jag kanske ska bli ledig idag med... men man vet ju aldirg, jobbet kan ju ringa närsomhelst och fråga om man vill jobba!

Annars i dag så måste jag städa! :/
Hade även tänkt att ge mig ut och jogga eller cyckla en sväng men vet inte om vädret tillåter det .. det är jätte molnigt men det regnar ju inte så vem vet det kanske blir en sväng i allafall!
Känner att jag har tappat min kondition helt, så försöker träna upp den igen. Det är bara 1 litet  problem men det.. jag tycker det tråkigt att springa ..Fast däremot så är ju känslan när man är klar helt toppen! :D
Så ska tvinga mig ut en sväng sen om det inte spö regnar!


Nu blir det frukost! :D Baguette och blåbär/hallos--smoothie! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0