woohoo :D:D

Är mycket glad och lättad efter att ha kommit hem från veterinären!

För igår efter jag hade varit barnvakt åt pappas grannars barn så åkte jag upp till pappa och där så såg jag att våran katt Maximillian typ inte kunde använda sina bakben!  Så pappa, farmor och farfar trodde att han hade fått en sjukdom som heter Bornasjukan men kallas även för vingelsjukan! ( http://sv.wikipedia.org/wiki/Bornasjuka)
Och till katter finns det inget boktemedel :S  Så vi trodde att vi va tvugna att avliva honom. Så i dag tog vi honom till veterinären och jag va lite bredde på det värsta men enligt veterinären så är Vingelsjukan väldigt väldigt ovanligt. Så hon röntagade honom för att kolla så inget va brutet  och det va det inte! :D Så hon trodde att han hade blivit sparkad av nått djur eller liknande så det hade hänt nått med nerverna och det gör att han inte kan gå ordentligt!
Så nu ska han får äta lite piller i 10 dagar! Så nu håller jag tummarna för att han blir bra snart! :D
För han hade redan från igår blivit stabilare  på bakbenen :D



Just nu håller jag på att laga mat! :D

Hörs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0